Reklámtárgyellátó Központ Kft.
1095 Budapest, Soroksári út 115.
Tel.: +36-1-302-2584
Fax.: +36-1-354-1463
E-mail: info@reklamtargyellato.hu
Lépjen kapcsolatba velünk »Kedves Timi! Először is szeretném nagyon megköszönni a lelkiismeretes és precíz munkádat, amit a megrendelésünkkel kapcsolatban tapasztaltam. Most írásban is küldöm a megrendelésünket….
Tóth Szidónia, irodavezetőLassan 2 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központtal. Bármit kitalálunk, ők elkészítik. Dinamikus, rugalmas csapat, akik már többször kisegítettek minket, ha nagyon gyors munkára volt szükség. Minőségi szolgáltatásukat mi a hűséggel háláljuk meg, illetve ezáltal mi is tovább növeljük az elégedett partnerek táborát.
Szabó Eszter, Brand Marketing, Quality & Service SupervisorKözel öt éve ismerem a Reklámtárgyellátó Központ Kft-t és az együttműködés teljes mértékben megfelel az elvárásaimnak. A javaslataitok testre szabottak, és mindig illeszkednek az adott körülményekhez. Gratulálok, és további sikereket kívánok!
Magda Attila, ügyvezetőMásfél éve dolgozunk együtt a Reklámtárgyellátó Központ Kft-vel, és az első pillanattól kezdve abszolút elégedettek vagyunk a termékekkel és a cég által nyújtott szolgáltatással. A kollégák mindig készségesek, pontosan tartják a szállítási határidőket és végtelenül türelmesek. A konkrét elképzelések megvalósításában éppúgy tökéletes partnerek, mint az ötletadásban. Profi csapat, jó szívvel ajánljuk őket!
Dudás Ildikó, Marketing ManagerTöbb, mint 6 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel. A sikeres együttműködésünk titka a megbízhatóságuk, kreativitásuk, rugalmasságuk – mindezek okán TTI első számú marketinganyag-beszállítója és ezt a pozícióját biztosan őrzi.
Sánta László, Regional Marketing Manager CEEKapcsolatunk a céggel nagyon jó, köszönhető ez a munkatársainak maximálisan a vevő igényeit szem előtt tartó hozzáállásán, rugalmasságán. Minden téren elégedettek vagyunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel, fő erősségeik: vevőközpontúság, rugalmasság, pontosság, széles termékkínálat, egyedi, kreatív ötletek, versenyképes arak.
Juhászné Somodi Erika, promóciós ügyintézőGyorsak, pontosak, rugalmasak. Jó pár éve tőlük rendeljük a reklámajándékokat, karácsonyi partnerajándékokat, marketing anyagokat. A nagyszerű kapcsolatunkban, hogy az utolsó utáni pillanatokban is képesek profin, minőségben szállítani. Csak ajánlani tudom őket.
Lepp KláraMindent megvalósítanak, ami lehetséges, a lehetetlenre pedig keresnek lehetséges megoldásokat így biztosítják a folyamatos ellátást. Kell ennél több? Kellhet, ezért ők mindezt még a kedves, előzékeny és folyamatos rendelkezésre állásukkal teszik igazán teljessé.
Horváth Gabriella, franchise és marketing menedzserA Reklámtárgyellátó az eddigi legrugalmasabb cég, akikkel együtt dolgoztam. Legyen az a leglehetetlenebbnek tűnő kérés vagy határidő, ők megoldják, számukra nincs lehetetlen. A termékskálájuk rendkívül széles, nincs olyan promóciós tárgy, amely ne lenne megtalálható a katalógusukban, az irodaszerektől kezdve, a partykellékeken át a ruhaneműkig. Csak ajánlani tudom őket, élükön Gábor Jutkával, akivel a hatékony együttműködés mindig garantált.
Ekler DorottyaEgyre nagyobb teret hódítanak maguknak a nyomtatott hirdetések mellett az online felületen megjelenő marketing-anyagok – ami mindinkább háttérbe is szorítja a klasszikus reklámanyagokat –, ám a hazai lakosság körében a kutatási eredmények alapján még mindig inkább a kézzelfogható közlési forma a legkedveltebb.
A felmérés célja az volt, hogy kiderítse: Magyarországon milyen a reklámajándékok elfogadottsága a lakosság körében. Az ACNielsen ehhez reprezentatív lakossági mintán, kérdőíves módszerrel gyűjtött adatokat, amelyekből kiderült, hogy a hazai népesség az online hirdetési megoldásoknál egyelőre jobban kedveli a kézbe vehető promóciós ajándékokat.
A reklámajándék a legkedveltebb
Az interjúk segítségével gyűjtött adatok grafikonba szedésével kiderült, hogy a lakosság 57 százaléka továbbra is a reklámajándékokkal szemben a legelfogadóbb. A válaszadók 28 százaléka örömmel látja és örömmel fogadja a reklámajándékokat, ami így nem csak a legelfogadottabb, hanem a kutatási adatok alapján a leghatásosabb is, hiszen ezáltal az emberek ki is próbálhatják az adott terméket, testközelből ismerkedhetnek meg velük.
A kutatásban részt vevők 29 százaléka mindemellett hasznosnak is találja a reklámajándékokat, és mindössze 8 százalékukat zavarja.
A nyomtatott reklámanyagok kevésébé népszerűek
Lényegesen kisebb, ám összességében még nagy népszerűségnek örvendenek a lakosság körében a nyomtatott reklámanyagok. A válaszadók 4 százaléka örömmel látja és 29 százaléka hasznosnak találja a nyomtatott szórólapokat, míg az újsághirdetések esetében egy kicsit nagyobb a közelfogadottság, ezeket 6 százaléknyian látják örömmel, és 27 százaléknyian vélik hasznosnak.
A hagyományos szórólapok népszerűtlenek
Megdöbbentően sokakat irritálnak ugyanakkor a hagyományos szórólapok, a válaszadók 16 százaléka nem szereti őket, de még ennél is nagyobb közutálatnak örvendenek a televíziós reklámok, amelyek toronymagasan a legnegatívabb véleményt váltják ki az emberekből.
A TV reklámoknak csak ötszázaléknyian örülnek, a lakosság közel 25-25 százaléka közömbösnek tartja az efféle hirdetési formát, míg a többiek zavarónak találják,
Az óriásplakátok és a rádióreklámok itánt is közömbösek az emberek
A kutatásból kitűnik az is, hogy az emberek leginkább a rádióreklámokkal és az óriásplakátokkal szemben a legközömbösebbek: a válaszadók 50 százaléka gondolta úgy ebben a kategóriában, hogy teljesen haszontalanok a hirdetések, de míg a rádiók esetében a hallgatók 13 százalékát zavarták is a reklámok, addig az óriásplakátok csak a lakosság 8 százalékának okoznak problémát.
A piackutatás továbbá azt is megmuatta, hogy a magyar lakosság körében még mindig nem elfogadott hirdetési forma az online promóció, így a válaszadóknak csak egy százaléka tartja hasznosnak az e-mailben küldött ajánlatokat, vagy az internetes böngészőben futó reklámokat és kampányokat (nagyjából minden századik ember kattint csak a hirdetésekre).
Szintén nagyon kevesen – mindössze a lakosság 7-8 százaléka – örül az efféle hirdetési módszernek, valamivel több mint 30 százaléknyian pedig közömbösnek tartják, sőt mi több, a magyarok mintegy 20 százalékát egyenesen zavarja az internetes promóció.