Céges, egyedi reklámajándék - Reklámtárgyellátó Központ Kft.

Ha már ismerik, mi teszünk róla,
hogy el se felejtsék!

Reklámtárgyellátó Központ Kft.

1095 Budapest, Soroksári út 115.

Tel.: +36-1-302-2584

Fax.: +36-1-354-1463

E-mail: info@reklamtargyellato.hu

Lépjen kapcsolatba velünk »

Kedves Timi! Először is szeretném nagyon megköszönni a lelkiismeretes és precíz munkádat, amit a megrendelésünkkel kapcsolatban tapasztaltam. Most írásban is küldöm a megrendelésünket….

Tóth Szidónia, irodavezető
ACNielsen Piackutató Kft.

Lassan 2 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központtal. Bármit kitalálunk, ők elkészítik. Dinamikus, rugalmas csapat, akik már többször kisegítettek minket, ha nagyon gyors munkára volt szükség. Minőségi szolgáltatásukat mi a hűséggel háláljuk meg, illetve ezáltal mi is tovább növeljük az elégedett partnerek táborát.

Szabó Eszter, Brand Marketing, Quality & Service Supervisor
Mercure Budapest

Közel öt éve ismerem a Reklámtárgyellátó Központ Kft-t és az együttműködés teljes mértékben megfelel az elvárásaimnak. A javaslataitok testre szabottak, és mindig illeszkednek az adott körülményekhez. Gratulálok, és további sikereket kívánok!

Magda Attila, ügyvezető
Közlekedéstudományi Egyesület

Másfél éve dolgozunk együtt a Reklámtárgyellátó Központ Kft-vel, és az első pillanattól kezdve abszolút elégedettek vagyunk a termékekkel és a cég által nyújtott szolgáltatással. A kollégák mindig készségesek, pontosan tartják a szállítási határidőket és végtelenül türelmesek. A konkrét elképzelések megvalósításában éppúgy tökéletes partnerek, mint az ötletadásban. Profi csapat, jó szívvel ajánljuk őket!

Dudás Ildikó, Marketing Manager
Kempinski Hotel Corvinus Budapest

Több, mint 6 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel. A sikeres együttműködésünk titka a megbízhatóságuk, kreativitásuk, rugalmasságuk – mindezek okán TTI első számú marketinganyag-beszállítója és ezt a pozícióját biztosan őrzi.

Sánta László, Regional Marketing Manager CEE

Kapcsolatunk a céggel nagyon jó, köszönhető ez a munkatársainak maximálisan a vevő igényeit szem előtt tartó hozzáállásán, rugalmasságán. Minden téren elégedettek vagyunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel, fő erősségeik: vevőközpontúság, rugalmasság, pontosság, széles termékkínálat, egyedi, kreatív ötletek, versenyképes arak.

Juhászné Somodi Erika, promóciós ügyintéző
Izotóp Intézet Kft.

Gyorsak, pontosak, rugalmasak. Jó pár éve tőlük rendeljük a reklámajándékokat, karácsonyi partnerajándékokat, marketing anyagokat. A nagyszerű kapcsolatunkban, hogy az utolsó utáni pillanatokban is képesek profin, minőségben szállítani. Csak ajánlani tudom őket.

Lepp Klára
CEMEX Hungária Kft.

Mindent megvalósítanak, ami lehetséges, a lehetetlenre pedig keresnek lehetséges megoldásokat így biztosítják a folyamatos ellátást. Kell ennél több? Kellhet, ezért ők mindezt még a kedves, előzékeny és folyamatos rendelkezésre állásukkal teszik igazán teljessé.

Horváth Gabriella, franchise és marketing menedzser
HERBÁRIA Zrt.

A Reklámtárgyellátó az eddigi legrugalmasabb cég, akikkel együtt dolgoztam. Legyen az a leglehetetlenebbnek tűnő kérés vagy határidő, ők megoldják, számukra nincs lehetetlen. A termékskálájuk rendkívül széles, nincs olyan promóciós tárgy, amely ne lenne megtalálható a katalógusukban, az irodaszerektől kezdve, a partykellékeken át a ruhaneműkig. Csak ajánlani tudom őket, élükön Gábor Jutkával, akivel a hatékony együttműködés mindig garantált.

Ekler Dorottya
Dr. Ekler és Társai Kft.

Blog

Piaci elemzésünkből kiderül, hogy Magyarországon milyen a különböző hirdetési formák elfogadottsága a lakosság körében.

Egyre nagyobb teret hódítanak maguknak a nyomtatott hirdetések mellett az online felületen megjelenő marketing-anyagok – ami mindinkább háttérbe is szorítja a klasszikus reklámanyagokat  –, ám a hazai lakosság körében a kutatási eredmények alapján még mindig inkább a kézzelfogható közlési forma a legkedveltebb.

A felmérés célja az volt, hogy kiderítse: Magyarországon milyen a reklámajándékok elfogadottsága a lakosság körében. Az ACNielsen ehhez reprezentatív lakossági mintán, kérdőíves módszerrel gyűjtött adatokat, amelyekből kiderült, hogy a hazai népesség az online hirdetési megoldásoknál egyelőre jobban kedveli a kézbe vehető promóciós ajándékokat.

Céges ajándék

A reklámajándék a legkedveltebb

Az interjúk segítségével gyűjtött adatok grafikonba szedésével kiderült, hogy a lakosság 57 százaléka továbbra is a reklámajándékokkal szemben a legelfogadóbb. A válaszadók 28 százaléka örömmel látja és örömmel fogadja a reklámajándékokat, ami így nem csak a legelfogadottabb, hanem a kutatási adatok alapján a leghatásosabb is, hiszen ezáltal az emberek ki is próbálhatják az adott terméket, testközelből ismerkedhetnek meg velük. 

A kutatásban részt vevők 29 százaléka mindemellett hasznosnak is találja a reklámajándékokat, és mindössze 8 százalékukat zavarja.

A nyomtatott reklámanyagok kevésébé népszerűek

Lényegesen kisebb, ám összességében még nagy népszerűségnek örvendenek a lakosság körében a nyomtatott reklámanyagok. A válaszadók 4 százaléka örömmel látja és 29 százaléka hasznosnak találja a nyomtatott szórólapokat, míg az újsághirdetések esetében egy kicsit nagyobb a közelfogadottság, ezeket 6 százaléknyian látják örömmel, és 27 százaléknyian vélik hasznosnak. 

A hagyományos szórólapok népszerűtlenek

Megdöbbentően sokakat irritálnak ugyanakkor a hagyományos szórólapok, a válaszadók 16 százaléka nem szereti őket, de még ennél is nagyobb közutálatnak örvendenek a televíziós reklámok, amelyek toronymagasan a legnegatívabb véleményt váltják ki az emberekből. 

A TV reklámoknak csak ötszázaléknyian örülnek, a lakosság közel 25-25 százaléka közömbösnek tartja az efféle hirdetési formát, míg a többiek zavarónak találják, 

Az óriásplakátok és a rádióreklámok itánt is közömbösek az emberek

A kutatásból kitűnik az is, hogy az emberek leginkább a rádióreklámokkal és az óriásplakátokkal szemben a legközömbösebbek: a válaszadók 50 százaléka gondolta úgy ebben a kategóriában, hogy teljesen haszontalanok a hirdetések, de míg a rádiók esetében a hallgatók 13 százalékát zavarták is a reklámok, addig az óriásplakátok csak a lakosság 8 százalékának okoznak problémát.

A piackutatás továbbá azt is megmuatta, hogy a magyar lakosság körében még mindig nem elfogadott hirdetési forma az online promóció, így a válaszadóknak csak egy százaléka tartja hasznosnak az e-mailben küldött ajánlatokat, vagy az internetes böngészőben futó reklámokat és kampányokat (nagyjából minden századik ember kattint csak a hirdetésekre). 

Szintén nagyon kevesen – mindössze a lakosság 7-8 százaléka – örül az efféle hirdetési módszernek, valamivel több mint 30 százaléknyian pedig közömbösnek tartják, sőt mi több, a magyarok mintegy 20 százalékát egyenesen zavarja az internetes promóció.