Céges, egyedi reklámajándék - Reklámtárgyellátó Központ Kft.

Ha már ismerik, mi teszünk róla,
hogy el se felejtsék!

Reklámtárgyellátó Központ Kft.

1095 Budapest, Soroksári út 115.

Tel.: +36-1-302-2584

Fax.: +36-1-354-1463

E-mail: info@reklamtargyellato.hu

Lépjen kapcsolatba velünk »

Kedves Timi! Először is szeretném nagyon megköszönni a lelkiismeretes és precíz munkádat, amit a megrendelésünkkel kapcsolatban tapasztaltam. Most írásban is küldöm a megrendelésünket….

Tóth Szidónia, irodavezető
ACNielsen Piackutató Kft.

Lassan 2 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központtal. Bármit kitalálunk, ők elkészítik. Dinamikus, rugalmas csapat, akik már többször kisegítettek minket, ha nagyon gyors munkára volt szükség. Minőségi szolgáltatásukat mi a hűséggel háláljuk meg, illetve ezáltal mi is tovább növeljük az elégedett partnerek táborát.

Szabó Eszter, Brand Marketing, Quality & Service Supervisor
Mercure Budapest

Közel öt éve ismerem a Reklámtárgyellátó Központ Kft-t és az együttműködés teljes mértékben megfelel az elvárásaimnak. A javaslataitok testre szabottak, és mindig illeszkednek az adott körülményekhez. Gratulálok, és további sikereket kívánok!

Magda Attila, ügyvezető
Közlekedéstudományi Egyesület

Másfél éve dolgozunk együtt a Reklámtárgyellátó Központ Kft-vel, és az első pillanattól kezdve abszolút elégedettek vagyunk a termékekkel és a cég által nyújtott szolgáltatással. A kollégák mindig készségesek, pontosan tartják a szállítási határidőket és végtelenül türelmesek. A konkrét elképzelések megvalósításában éppúgy tökéletes partnerek, mint az ötletadásban. Profi csapat, jó szívvel ajánljuk őket!

Dudás Ildikó, Marketing Manager
Kempinski Hotel Corvinus Budapest

Több, mint 6 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel. A sikeres együttműködésünk titka a megbízhatóságuk, kreativitásuk, rugalmasságuk – mindezek okán TTI első számú marketinganyag-beszállítója és ezt a pozícióját biztosan őrzi.

Sánta László, Regional Marketing Manager CEE

Kapcsolatunk a céggel nagyon jó, köszönhető ez a munkatársainak maximálisan a vevő igényeit szem előtt tartó hozzáállásán, rugalmasságán. Minden téren elégedettek vagyunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel, fő erősségeik: vevőközpontúság, rugalmasság, pontosság, széles termékkínálat, egyedi, kreatív ötletek, versenyképes arak.

Juhászné Somodi Erika, promóciós ügyintéző
Izotóp Intézet Kft.

Gyorsak, pontosak, rugalmasak. Jó pár éve tőlük rendeljük a reklámajándékokat, karácsonyi partnerajándékokat, marketing anyagokat. A nagyszerű kapcsolatunkban, hogy az utolsó utáni pillanatokban is képesek profin, minőségben szállítani. Csak ajánlani tudom őket.

Lepp Klára
CEMEX Hungária Kft.

Mindent megvalósítanak, ami lehetséges, a lehetetlenre pedig keresnek lehetséges megoldásokat így biztosítják a folyamatos ellátást. Kell ennél több? Kellhet, ezért ők mindezt még a kedves, előzékeny és folyamatos rendelkezésre állásukkal teszik igazán teljessé.

Horváth Gabriella, franchise és marketing menedzser
HERBÁRIA Zrt.

A Reklámtárgyellátó az eddigi legrugalmasabb cég, akikkel együtt dolgoztam. Legyen az a leglehetetlenebbnek tűnő kérés vagy határidő, ők megoldják, számukra nincs lehetetlen. A termékskálájuk rendkívül széles, nincs olyan promóciós tárgy, amely ne lenne megtalálható a katalógusukban, az irodaszerektől kezdve, a partykellékeken át a ruhaneműkig. Csak ajánlani tudom őket, élükön Gábor Jutkával, akivel a hatékony együttműködés mindig garantált.

Ekler Dorottya
Dr. Ekler és Társai Kft.

Blog

Kezdjük az elején! Neked mit jelent az, hogy tampon? A szitát mire használod és hol? Sokan a tampont csak a reklámokból, hirdetésekből ismerik és bizonyos nehéz napokhoz kötik a dolgot. Egy darabig nekem is csak ennyit jelentett ez a szó. Azonban a reklámtárgyak esetében a tampon, mint kifejezés teljesen mást jelent.

Sokan, akik nem ezen a téren mozognak és nem marketinges területről jönnek, nem tudják, hogy mit jelent és amikor megemlíted nekik akkor kikerekedik a szemük. Azt hiszik, valami perverz dologról akarsz beszélni. Szóval, amikor a kezedben tartasz egy tollat amin valamilyen felirat van (egy cég logoja, esetleg valamilyen szívhez szóló üzenet) azt egy műanyag egyszerű toll esetében tamponnyomással viszik fel. A tampont ne úgy képzeld el, mint amit a reklámokban látsz. Ez is puha, de nem találkozik semelyik testrészeddel. A tampon egy kis méretű rugalmas anyag, amit egy géppel mozgatnak. A tamponra festék kerül, amelyet egy film segítségével kiegészítve a logozás során használnak. A festék egy tálcában van, előtte pedig a nyomólemez, amin a felirat van. A filmet beleégetik a tamponozás során használt kicsi fém lapba. Ilyenkor a lenyomat beleég a lapocskába, tehát egy ott keletkezik egy kis mélyedés ahol megül a festék és később a tampon innen veszi fel a festéket. A gép megkeni a feliratot festékkel és a mélyedésben maradó festéket veszi fel a tampon a nyomás előtt, annyit hogy a logot fel tudja vinni a toll testére. A tampon ekkor kerül előtérbe. A filmen már rajta a megfelelő mennyiségű és színű festék, ekkor a tampon rányomódik a filmre és felveszi onnan a festéket, majd rányomja a toll testére az adott helyre. Ez természetesen többször is megismétlődik, miközben a tollakat cserélik a tamponnyomó gépen. A tamponozás lényege, hogy kisebb méretű termékekre tudsz üzenetet felvinni. Golyóstoll (lehet fém és műanyag is), füzet, bicska, elemlámpa és hasonló termékek. 

A szitát a konyhában használod leginkább, liszthez, kakaóhoz vagy porcukorhoz. Ezt se úgy képzeld el, mint egy nyeles dolgot, amit rázogatsz és hullik belőle a kívánt élelmiszer. A szitát olyan termék esetében használjuk, amikor egy pólóra feliratot kell tenni. Biztos neked is van olyan pólód, amin van valami grafika, szöveg vagy bármi. Amikor egyszerűbb a grafika akkor ezeket szitával viszik fel. Képzelj el egy asztalkát, amihez tartozik egy lap, amit rá tudsz hajtani. Az asztalkára felhúzod a pólót, így a pólónak csak az egyik oldala érintkezik majd a szitával és így sima marad a póló felülete. Ekkor rá kell hajtani a másik lapot, amelyen van egy keret. A kereten van szita kifeszítve, apró lukacsos vékony anyag, amelyen a filmet ugyanúgy előkészítik, mint a tamponozás során, tehát itt a festék az előhívott részeken megy. A szita egy részén festék van elhelyezve és vagy kézi vagy gépi erővel egy lap áthúzza a festéket a szita grafikával ellátott részén, amely átereszti azt. Így kerül a pólóra, illetve annak anyagába a festék. Ezután pedig hőkezelik a terméket, hogy a felvitt festék megszáradjon. Ezt a technikát csak olyan textil termékeknél lehet használni ahol egységes sík felület van, tehát egy baseball sapka esetében ezt nem lehet kivitelezni.

Vasaltál már valaha olyan címkét a ruhádra, ami egy lapon van? Otthon kiteríted a ruhát, odateszed a motívumot és vasalóval rámelegíted az anyagra. Na ez a transzfer nyomás! Gondolom, most azt hiszed ez neked is megy, de ez azért nem ilyen egyszerű. Biztosan kaptál már valahol olyan reklámszatyrot, amely nem fóliából van, mintha anyagból lenne. Ezekre a termékekre általában vasalják a grafikát, mert nagy méretű, esetleg a felülete nem egyenletes. Ezt a technikát úgy képzeld el, hogy amit rá kell vasalni a termékre, azt kinyomtatják egy bizonyos típusú papírra, amit nem árulok el, hihi. A grafika rajta van a papíron, de ez még nem elegendő, nem vasalhatsz. Ekkor a papírt megfestik a grafikának megfelelő színekkel, majd megszárítják. Szuper, mehetsz vasalni. Fontos ismerni a vasalandó termék anyagát. Amiben esetleg több a poliészter azt nem lehet ugyanazon a hőfokon vasalni, mint ami teljesen pamut anyagból készült, mert esetleg megolvad. A vasalás nem vasalódeszkán történik, felejtsd el. Képzelj egy kisebb fém asztalt, aminek szintén van egy felső lapja. A fém asztal alsó részére kiterítik a terméket, a papírt pedig ráhelyezik a megfelelő pozícióba. Ekkor a felső lapot rányomják. A felső rész meleg, sokszor forró. 20-30 másodperig rajta tartják, majd leemelik róla. Ez idő alatt a papírról a grafika rásül az adott termékre. A papírt lehúzzák és voila, a grafika az anyagon marad. Kész is van!

Fém, fa és üveg termékekre nem csak tamponozni lehet, hanem gravírozással is lehet maradandót alkotni, sőt! A gravírozás lényege, hogy lézer segítségével az anyagba beleégetik a grafikát. Ez egy sokkal tartósabb megoldás, mint a tamponozás, mert anyagában van, és soha nem kopik le. A gravírozás magas hőfokon optikai lencsék segítségével jöhet létre és nagyon precíz pontossággal lehet dolgozni. Ehhez azért egy kicsit konyítani kell a grafikai programokhoz, anyagokhoz is. Egy fém termék esetében nem mindegy, hogy az nikkel, zamak esetleg valamilyen ötvözet.

Az üveget és a porcelánt is lehet feliratozni. Biztos neked is van kedvenc bögréd, amin esetleg a neved van, vagy egy fotó a családról. Ezeket égetéssel viszik fel a felületre. Hasonló eljárás, mint a vasalás (transzfer nyomás). Itt is papírra kerül a grafika, amit felvisznek a bögre oldalára. Amikor ez sikerült akkor egy kemencébe teszik és hosszas melegítéssel egészen 600 fokig hevítik a bögrét. Ekkor a grafika beleég a bögre külső rétegébe.

 

Van még jó pár technika, amit most nem osztok meg Veled, de azt hiszem ez az információ áradat már így is eléggé sok. A lényeg, hogy a ruha, amit hordasz attól lesz márkás, hogy arra valaki felhímzi a brand logoját, a bögre amire rá van írva a kedven márkád neve, csak egy bögre, a brand utólag kerül fel rá. A pólód is csak egy póló addig, amíg nem kerül rá felirat és címke. Amit hétköznap megveszel az is brandingelve van valamilyen úton módon, legyen az menő márkás termék vagy csak egy golyóstoll amit egy állásbörzén vagy vásáron kapsz a kiállítóktól.  A telefonodon a felirat is valahogy rákerül a készülékre, a műanyag házat nem úgy készítik, hogy az rajta van. Utólag kerül rá.

Ezeket a munkákat részben emberek, részben pedig gépek végzik. Tehát amikor egy golyóstoll kerül a kezedbe akkor az már sok kézen átment, mire azt Te megkapod. Valaki, valahol testet ad a tollnak, valaki a rugóját gyártja, más a toll betétel teszi hozzá, más pedig össze is szereli. De ez még csak egy toll ekkora. Ezután kerül rá a brand, szöveg, vízkereszt, vagy amit akartok!