Céges, egyedi reklámajándék - Reklámtárgyellátó Központ Kft.

Ha már ismerik, mi teszünk róla,
hogy el se felejtsék!

Reklámtárgyellátó Központ Kft.

1095 Budapest, Soroksári út 115.

Tel.: +36-1-302-2584

Fax.: +36-1-354-1463

E-mail: info@reklamtargyellato.hu

Lépjen kapcsolatba velünk »

Kedves Timi! Először is szeretném nagyon megköszönni a lelkiismeretes és precíz munkádat, amit a megrendelésünkkel kapcsolatban tapasztaltam. Most írásban is küldöm a megrendelésünket….

Tóth Szidónia, irodavezető
ACNielsen Piackutató Kft.

Lassan 2 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központtal. Bármit kitalálunk, ők elkészítik. Dinamikus, rugalmas csapat, akik már többször kisegítettek minket, ha nagyon gyors munkára volt szükség. Minőségi szolgáltatásukat mi a hűséggel háláljuk meg, illetve ezáltal mi is tovább növeljük az elégedett partnerek táborát.

Szabó Eszter, Brand Marketing, Quality & Service Supervisor
Mercure Budapest

Közel öt éve ismerem a Reklámtárgyellátó Központ Kft-t és az együttműködés teljes mértékben megfelel az elvárásaimnak. A javaslataitok testre szabottak, és mindig illeszkednek az adott körülményekhez. Gratulálok, és további sikereket kívánok!

Magda Attila, ügyvezető
Közlekedéstudományi Egyesület

Másfél éve dolgozunk együtt a Reklámtárgyellátó Központ Kft-vel, és az első pillanattól kezdve abszolút elégedettek vagyunk a termékekkel és a cég által nyújtott szolgáltatással. A kollégák mindig készségesek, pontosan tartják a szállítási határidőket és végtelenül türelmesek. A konkrét elképzelések megvalósításában éppúgy tökéletes partnerek, mint az ötletadásban. Profi csapat, jó szívvel ajánljuk őket!

Dudás Ildikó, Marketing Manager
Kempinski Hotel Corvinus Budapest

Több, mint 6 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel. A sikeres együttműködésünk titka a megbízhatóságuk, kreativitásuk, rugalmasságuk – mindezek okán TTI első számú marketinganyag-beszállítója és ezt a pozícióját biztosan őrzi.

Sánta László, Regional Marketing Manager CEE

Kapcsolatunk a céggel nagyon jó, köszönhető ez a munkatársainak maximálisan a vevő igényeit szem előtt tartó hozzáállásán, rugalmasságán. Minden téren elégedettek vagyunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel, fő erősségeik: vevőközpontúság, rugalmasság, pontosság, széles termékkínálat, egyedi, kreatív ötletek, versenyképes arak.

Juhászné Somodi Erika, promóciós ügyintéző
Izotóp Intézet Kft.

Gyorsak, pontosak, rugalmasak. Jó pár éve tőlük rendeljük a reklámajándékokat, karácsonyi partnerajándékokat, marketing anyagokat. A nagyszerű kapcsolatunkban, hogy az utolsó utáni pillanatokban is képesek profin, minőségben szállítani. Csak ajánlani tudom őket.

Lepp Klára
CEMEX Hungária Kft.

Mindent megvalósítanak, ami lehetséges, a lehetetlenre pedig keresnek lehetséges megoldásokat így biztosítják a folyamatos ellátást. Kell ennél több? Kellhet, ezért ők mindezt még a kedves, előzékeny és folyamatos rendelkezésre állásukkal teszik igazán teljessé.

Horváth Gabriella, franchise és marketing menedzser
HERBÁRIA Zrt.

A Reklámtárgyellátó az eddigi legrugalmasabb cég, akikkel együtt dolgoztam. Legyen az a leglehetetlenebbnek tűnő kérés vagy határidő, ők megoldják, számukra nincs lehetetlen. A termékskálájuk rendkívül széles, nincs olyan promóciós tárgy, amely ne lenne megtalálható a katalógusukban, az irodaszerektől kezdve, a partykellékeken át a ruhaneműkig. Csak ajánlani tudom őket, élükön Gábor Jutkával, akivel a hatékony együttműködés mindig garantált.

Ekler Dorottya
Dr. Ekler és Társai Kft.

Blog

Emblémázási kisokos - Harmadik rész: A szitanyomás
A szitanyomás feltalálójáról semmit, a nyomtatás kialakulásáról pedig csak keveset tudunk. Annyi azonban megállapítható, hogy Kínában és Japánban már évszázadokkal ezelőtt nyomtattak textíliát sablon felhasználásával. A formát fakeretre feszített emberi hajból, majd később selyemszálból készült szita alkotta a ráragasztott rizspapírból kivágott sablonból. Az így készült formáról kisebb példányszámban többnyire textil-nyomathordozóra nyomtattak.

A szitanyomást tehát régi időkben is alkalmazták és felhasználták a művészien festett textíliák előállításához. Ezután az eljárás némileg feledésbe merült, és Európában csak a XIX. században támadt fel újra a textiliparban, ahol is filmnyomtatásnak nevezték el. A lyoni selyemipar alkalmazta elsősorban a filmnyomtatást, vagyis a szitanyomást a selyem nyomtatására, díszítésére. A közelmúlt éveiben a gépesítése és az automatizálás nagymértékben fejlődő eljárássá tette a szitanyomtatást.

A szitanyomó eljárás lényege, hogy a keretre feszített finom szövésű szitaszöveten keresztül egy gumilap segítségével átnyomjuk a festékréteget. Ahhoz, hogy ne az egész felületet fessük át, hanem egy ábrát kapjunk, fototechnikai úton azokat a szövetlukakat betömjük, ahol nem kívánjuk, hogy átmenjen a festék. A festékréteg vastagságát meghatározza a szitaszövet sűrűsége, a szálak vastagsága, szövése, a festék viszkozitása, a lehúzógumi (rákel) keménysége, dőlésszöge és a nyomóerő. Ennek alapján más szövetméretet kell választanunk egy póló vagy zászló illetve egy öntapadós matrica nyomására.

A szitafeszítést a keretre ma már pneumatikus gépeken végzik amivel a körben egyenletesen erősen feszített szövetet fel lehet ragasztani a keretre. A helyesen feszített szövet az alapja a munkának, főleg négyszín color nyomás esetén. A festék kiválasztásánál a fő szempontok a nyomandó darabra való kötődés, annak gyorsasága, fedőképessége, időjárás és mosásállósága, színtartóssága.

A festékek lehetnek vizesbázisúak, oldószeresek és UV fényre száradók. Textilnyomásra főleg vizesbázisú festékeket használunk, de egyes oldószeres típusok is megfelelőek. Beszélhetünk direkt vagy transzfer nyomásról. Az előbbi esetben közvetlen az anyagra nyomunk, az utóbbiban egy hordozó anyagra kerül először a festék, majd vasalással jut a textilre.

Az oldószeres festékek lehetnek két komponensűek, tartalmazhatnak egyéb adalékanyagokat, amivel pl.: autózománc keménységű réteget kaphatunk, megnyomhatunk bonyolultnak számító felületeket is, mint például PP, PE vagy üveg.

A szitanyomó sablon elkészítéséhez ún. szitapozitív filmet kell készítenünk. A szitapozitív film azt jelenti, hogy ahová festéket akarok nyomni a darabon, ott a filmen emulziónak kell lennie, mégpedig az olvashatósági oldalon, a többi helyen viszont átlátszó kell maradjon a film. Direkt színeknél, több szín nyomásnál érdemes a nyomási sorrend szerint beengedni (alátölteni) az egyes színeket. Négyszín color nyomásnál a pontméreteket úgy kell megválasztani, hogy az alkalmas legyen szitanyomásra.

A szitanyomtatás hátránya a nyomat viszonylag hosszú száradási ideje. A vastag festékréteg következtében a friss nyomatok nem rakhatók egymásra. Ennek következménye a viszonylag nagyobb helyigény a nyomatok szárításához. A gyorsan száradó festékekkel azonban a száradási idő lényegesen lerövidíthető.