Céges, egyedi reklámajándék - Reklámtárgyellátó Központ Kft.

Ha már ismerik, mi teszünk róla,
hogy el se felejtsék!

Reklámtárgyellátó Központ Kft.

1095 Budapest, Soroksári út 115.

Tel.: +36-1-302-2584

Fax.: +36-1-354-1463

E-mail: info@reklamtargyellato.hu

Lépjen kapcsolatba velünk »

Kedves Timi! Először is szeretném nagyon megköszönni a lelkiismeretes és precíz munkádat, amit a megrendelésünkkel kapcsolatban tapasztaltam. Most írásban is küldöm a megrendelésünket….

Tóth Szidónia, irodavezető
ACNielsen Piackutató Kft.

Lassan 2 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központtal. Bármit kitalálunk, ők elkészítik. Dinamikus, rugalmas csapat, akik már többször kisegítettek minket, ha nagyon gyors munkára volt szükség. Minőségi szolgáltatásukat mi a hűséggel háláljuk meg, illetve ezáltal mi is tovább növeljük az elégedett partnerek táborát.

Szabó Eszter, Brand Marketing, Quality & Service Supervisor
Mercure Budapest

Közel öt éve ismerem a Reklámtárgyellátó Központ Kft-t és az együttműködés teljes mértékben megfelel az elvárásaimnak. A javaslataitok testre szabottak, és mindig illeszkednek az adott körülményekhez. Gratulálok, és további sikereket kívánok!

Magda Attila, ügyvezető
Közlekedéstudományi Egyesület

Másfél éve dolgozunk együtt a Reklámtárgyellátó Központ Kft-vel, és az első pillanattól kezdve abszolút elégedettek vagyunk a termékekkel és a cég által nyújtott szolgáltatással. A kollégák mindig készségesek, pontosan tartják a szállítási határidőket és végtelenül türelmesek. A konkrét elképzelések megvalósításában éppúgy tökéletes partnerek, mint az ötletadásban. Profi csapat, jó szívvel ajánljuk őket!

Dudás Ildikó, Marketing Manager
Kempinski Hotel Corvinus Budapest

Több, mint 6 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel. A sikeres együttműködésünk titka a megbízhatóságuk, kreativitásuk, rugalmasságuk – mindezek okán TTI első számú marketinganyag-beszállítója és ezt a pozícióját biztosan őrzi.

Sánta László, Regional Marketing Manager CEE

Kapcsolatunk a céggel nagyon jó, köszönhető ez a munkatársainak maximálisan a vevő igényeit szem előtt tartó hozzáállásán, rugalmasságán. Minden téren elégedettek vagyunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel, fő erősségeik: vevőközpontúság, rugalmasság, pontosság, széles termékkínálat, egyedi, kreatív ötletek, versenyképes arak.

Juhászné Somodi Erika, promóciós ügyintéző
Izotóp Intézet Kft.

Gyorsak, pontosak, rugalmasak. Jó pár éve tőlük rendeljük a reklámajándékokat, karácsonyi partnerajándékokat, marketing anyagokat. A nagyszerű kapcsolatunkban, hogy az utolsó utáni pillanatokban is képesek profin, minőségben szállítani. Csak ajánlani tudom őket.

Lepp Klára
CEMEX Hungária Kft.

Mindent megvalósítanak, ami lehetséges, a lehetetlenre pedig keresnek lehetséges megoldásokat így biztosítják a folyamatos ellátást. Kell ennél több? Kellhet, ezért ők mindezt még a kedves, előzékeny és folyamatos rendelkezésre állásukkal teszik igazán teljessé.

Horváth Gabriella, franchise és marketing menedzser
HERBÁRIA Zrt.

A Reklámtárgyellátó az eddigi legrugalmasabb cég, akikkel együtt dolgoztam. Legyen az a leglehetetlenebbnek tűnő kérés vagy határidő, ők megoldják, számukra nincs lehetetlen. A termékskálájuk rendkívül széles, nincs olyan promóciós tárgy, amely ne lenne megtalálható a katalógusukban, az irodaszerektől kezdve, a partykellékeken át a ruhaneműkig. Csak ajánlani tudom őket, élükön Gábor Jutkával, akivel a hatékony együttműködés mindig garantált.

Ekler Dorottya
Dr. Ekler és Társai Kft.

Blog

Marsala

Mi nők, meg tudunk különböztetni több száz színt. Mekkora különbség van a napsárga és a kankalin sálunk között! Az átlag férfinak pedig mennek az alapszínek, persze azért vannak árnyalatok, nem mindegy, hogy „Mazdakék”, vagy „Seatkék” ugyebár.

De ott vannak a színszakértők a Pantone Color Institute™-nál, akik 2000 óta minden évben kiválasztják az év divatszínét. Eddig kifejezetten harsány, rikító színeket választottak, de idén egy nagyon kellemes földszín került ki győztesként. Hadd mutassam be, íme a Marsala! Nekem első látásra megtetszett, egy bögre forralt bort, fából készült faragott sétapálca fejet, igényes bőr táskát juttat eszembe. Meleg, illatos képzetek társulnak hozzá, télen jóleső melegséggel tölt el egy marsala takaró, nyáron szívesen belekóstolnánk egy fűszeres illatú marsala színű borba. Ebben a videóban az intézet munkatársa osztja meg velünk, miért erre színre esett a választás.

Hogy is kapcsolódik mindez a REK bloghoz? Emblémázós bejegyzéseinkben már esett szó a pantone színekből, hiszen az emblémázásnál ezt a skálát használjuk. De mi is ez a PANTONE? Maga szivárvány, és még annál is több! 14 alapszínből, 7-7 pasztell, neon és fémes árnyalatból áll. Ezen színek keverésével ezernyi színárnyalatot lehet kikeverni. Mivel egy céglogónál nagyon fontos a színhelyesség, pantone kódok segítségével azonosítjuk be a kívánt színt. Ezen kódok segítségével egy színskálán kikeressük, milyen arányban kell keverni az alapszíneket, hogy a logo színét megkapjuk. Itt tévedési lehetőség nincs. Többször kérik az ügyfelek, hogy e-mailben küldjünk színmintát, ez ugye a monitorok beállítása szerint nagyon eltérő lehet. Személyes példám, amikor egy kedves ügyfelem nyakkendőt keresett a kollégáinak, de pantone szín nem állt rendelkezésre. Nyakamba vettem a várost, hogy megfelelő nyakkendőt találjak, és sikerült is árban megfelelő, szállítható példányokat felkutatnom. Gyorsan befotóztam, és elküldtem az ügyfélnek, akinek tetszett is az árnyalat – egészen addig, míg élőben meg nem látta. Ha tudtam volna pantone színt, egy színskálával mentem volna felderítő útra, valószínűleg közelebbi árnyalatot is találhattam volna.

Mi a tanulság? Röviden ennyi: színek tekintetében nem bízhatunk a monitorban, tampon és szitanyomásnál a pantone színkód a nyerő!