Reklámtárgyellátó Központ Kft.
1095 Budapest, Soroksári út 115.
Tel.: +36-1-302-2584
Fax.: +36-1-354-1463
E-mail: info@reklamtargyellato.hu
Lépjen kapcsolatba velünk »Kedves Timi! Először is szeretném nagyon megköszönni a lelkiismeretes és precíz munkádat, amit a megrendelésünkkel kapcsolatban tapasztaltam. Most írásban is küldöm a megrendelésünket….
Tóth Szidónia, irodavezetőLassan 2 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központtal. Bármit kitalálunk, ők elkészítik. Dinamikus, rugalmas csapat, akik már többször kisegítettek minket, ha nagyon gyors munkára volt szükség. Minőségi szolgáltatásukat mi a hűséggel háláljuk meg, illetve ezáltal mi is tovább növeljük az elégedett partnerek táborát.
Szabó Eszter, Brand Marketing, Quality & Service SupervisorKözel öt éve ismerem a Reklámtárgyellátó Központ Kft-t és az együttműködés teljes mértékben megfelel az elvárásaimnak. A javaslataitok testre szabottak, és mindig illeszkednek az adott körülményekhez. Gratulálok, és további sikereket kívánok!
Magda Attila, ügyvezetőMásfél éve dolgozunk együtt a Reklámtárgyellátó Központ Kft-vel, és az első pillanattól kezdve abszolút elégedettek vagyunk a termékekkel és a cég által nyújtott szolgáltatással. A kollégák mindig készségesek, pontosan tartják a szállítási határidőket és végtelenül türelmesek. A konkrét elképzelések megvalósításában éppúgy tökéletes partnerek, mint az ötletadásban. Profi csapat, jó szívvel ajánljuk őket!
Dudás Ildikó, Marketing ManagerTöbb, mint 6 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel. A sikeres együttműködésünk titka a megbízhatóságuk, kreativitásuk, rugalmasságuk – mindezek okán TTI első számú marketinganyag-beszállítója és ezt a pozícióját biztosan őrzi.
Sánta László, Regional Marketing Manager CEEKapcsolatunk a céggel nagyon jó, köszönhető ez a munkatársainak maximálisan a vevő igényeit szem előtt tartó hozzáállásán, rugalmasságán. Minden téren elégedettek vagyunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel, fő erősségeik: vevőközpontúság, rugalmasság, pontosság, széles termékkínálat, egyedi, kreatív ötletek, versenyképes arak.
Juhászné Somodi Erika, promóciós ügyintézőGyorsak, pontosak, rugalmasak. Jó pár éve tőlük rendeljük a reklámajándékokat, karácsonyi partnerajándékokat, marketing anyagokat. A nagyszerű kapcsolatunkban, hogy az utolsó utáni pillanatokban is képesek profin, minőségben szállítani. Csak ajánlani tudom őket.
Lepp KláraMindent megvalósítanak, ami lehetséges, a lehetetlenre pedig keresnek lehetséges megoldásokat így biztosítják a folyamatos ellátást. Kell ennél több? Kellhet, ezért ők mindezt még a kedves, előzékeny és folyamatos rendelkezésre állásukkal teszik igazán teljessé.
Horváth Gabriella, franchise és marketing menedzserA Reklámtárgyellátó az eddigi legrugalmasabb cég, akikkel együtt dolgoztam. Legyen az a leglehetetlenebbnek tűnő kérés vagy határidő, ők megoldják, számukra nincs lehetetlen. A termékskálájuk rendkívül széles, nincs olyan promóciós tárgy, amely ne lenne megtalálható a katalógusukban, az irodaszerektől kezdve, a partykellékeken át a ruhaneműkig. Csak ajánlani tudom őket, élükön Gábor Jutkával, akivel a hatékony együttműködés mindig garantált.
Ekler DorottyaA színérzékelés igen fontos szerepet tölt be az emberek életében. A színek nem csak a hangulatunkat képesek befolyásolni, hanem az ízérzékelésünkre és a komfortérzetünkre is nagy hatást gyakorolnak. Egy-egy pihentető, nyugalmat árasztó, lágyabb szín láttán képesek vagyunk ellazulni, míg az erőteljesebb, komorabb árnyalatok depresszívvé, ingerültté tehetnek bennünket. A színek hangulatra gyakorolt hatását már az alternatív gyógyászatban is elismerték, és rendszeresen alkalmazzák is a színterápia formájában, ugyanis egyes árnyalatok a betegségek gyógyítására is alkalmasak. A színek hatását a reklámszakma is sikerrel alkalmazza hosszú évtizedek óta. A hideg és meleg színek tudatos kombinálásával, kiválasztásával el lehet érni azt, hogy egy vállalat logója hosszú időn keresztül megmaradjon az emberek emlékezetében.
A reklámajándékok kiválasztása során is érdemes kihasználni a színek adta lehetőségeket. Igyekezzünk tudatosan megválogatni a tárgyak színét, így akár egy újonnan bevezetett termék, vagy márka is azonnal elnyerheti a vásárlók tetszését. Az emberek szimpátiájának elnyerése után pedig már garantált a siker a piacon.
Abban az esetben, ha a reklámajándék célja a figyelemfelkeltés, akkor célszerű meleg színeket választani. Ilyen például az élénkebb citromsárga, a piros, a vörös, a narancssárga, illetve e színek további árnyalatait is ide sorolhatjuk. Ezekkel a színekkel kellemes hangulatot is ébreszthetünk a vásárlókban.
A hűvösebb, hidegebb színárnyalatok nyugtatóbb hatást gyakorolnak az emberekre. Ilyen például a kék, a lila, és a zöld is. Ezeket a színeket inkább takarásra, és elrejtésre lehet alkalmazni, ebből kifolyólag speciális színeknek is nevezzük ezeket az árnyalatokat.
Egy marketing kampány során, a legapróbb részletekre is nagy figyelmet kell fordítani, ezért a színek hatását is mindenképpen érdemes hasznosítani a reklámajándékok kiválasztása során.