Céges, egyedi reklámajándék - Reklámtárgyellátó Központ Kft.

Ha már ismerik, mi teszünk róla,
hogy el se felejtsék!

Reklámtárgyellátó Központ Kft.

1095 Budapest, Soroksári út 115.

Tel.: +36-1-302-2584

Fax.: +36-1-354-1463

E-mail: info@reklamtargyellato.hu

Lépjen kapcsolatba velünk »

Kedves Timi! Először is szeretném nagyon megköszönni a lelkiismeretes és precíz munkádat, amit a megrendelésünkkel kapcsolatban tapasztaltam. Most írásban is küldöm a megrendelésünket….

Tóth Szidónia, irodavezető
ACNielsen Piackutató Kft.

Lassan 2 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központtal. Bármit kitalálunk, ők elkészítik. Dinamikus, rugalmas csapat, akik már többször kisegítettek minket, ha nagyon gyors munkára volt szükség. Minőségi szolgáltatásukat mi a hűséggel háláljuk meg, illetve ezáltal mi is tovább növeljük az elégedett partnerek táborát.

Szabó Eszter, Brand Marketing, Quality & Service Supervisor
Mercure Budapest

Közel öt éve ismerem a Reklámtárgyellátó Központ Kft-t és az együttműködés teljes mértékben megfelel az elvárásaimnak. A javaslataitok testre szabottak, és mindig illeszkednek az adott körülményekhez. Gratulálok, és további sikereket kívánok!

Magda Attila, ügyvezető
Közlekedéstudományi Egyesület

Másfél éve dolgozunk együtt a Reklámtárgyellátó Központ Kft-vel, és az első pillanattól kezdve abszolút elégedettek vagyunk a termékekkel és a cég által nyújtott szolgáltatással. A kollégák mindig készségesek, pontosan tartják a szállítási határidőket és végtelenül türelmesek. A konkrét elképzelések megvalósításában éppúgy tökéletes partnerek, mint az ötletadásban. Profi csapat, jó szívvel ajánljuk őket!

Dudás Ildikó, Marketing Manager
Kempinski Hotel Corvinus Budapest

Több, mint 6 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel. A sikeres együttműködésünk titka a megbízhatóságuk, kreativitásuk, rugalmasságuk – mindezek okán TTI első számú marketinganyag-beszállítója és ezt a pozícióját biztosan őrzi.

Sánta László, Regional Marketing Manager CEE

Kapcsolatunk a céggel nagyon jó, köszönhető ez a munkatársainak maximálisan a vevő igényeit szem előtt tartó hozzáállásán, rugalmasságán. Minden téren elégedettek vagyunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel, fő erősségeik: vevőközpontúság, rugalmasság, pontosság, széles termékkínálat, egyedi, kreatív ötletek, versenyképes arak.

Juhászné Somodi Erika, promóciós ügyintéző
Izotóp Intézet Kft.

Gyorsak, pontosak, rugalmasak. Jó pár éve tőlük rendeljük a reklámajándékokat, karácsonyi partnerajándékokat, marketing anyagokat. A nagyszerű kapcsolatunkban, hogy az utolsó utáni pillanatokban is képesek profin, minőségben szállítani. Csak ajánlani tudom őket.

Lepp Klára
CEMEX Hungária Kft.

Mindent megvalósítanak, ami lehetséges, a lehetetlenre pedig keresnek lehetséges megoldásokat így biztosítják a folyamatos ellátást. Kell ennél több? Kellhet, ezért ők mindezt még a kedves, előzékeny és folyamatos rendelkezésre állásukkal teszik igazán teljessé.

Horváth Gabriella, franchise és marketing menedzser
HERBÁRIA Zrt.

A Reklámtárgyellátó az eddigi legrugalmasabb cég, akikkel együtt dolgoztam. Legyen az a leglehetetlenebbnek tűnő kérés vagy határidő, ők megoldják, számukra nincs lehetetlen. A termékskálájuk rendkívül széles, nincs olyan promóciós tárgy, amely ne lenne megtalálható a katalógusukban, az irodaszerektől kezdve, a partykellékeken át a ruhaneműkig. Csak ajánlani tudom őket, élükön Gábor Jutkával, akivel a hatékony együttműködés mindig garantált.

Ekler Dorottya
Dr. Ekler és Társai Kft.

Blog

Miért van szükség ránk?

Amikor új ügyfelekhez megyünk, mindig feltérképezzük, milyen terméke/szolgáltatása van, kik a célközönsége, használt-e korábban promóciós eszközöket, ha igen, miket, illetve mi miben tudunk neki segíteni, hogy bevételnövekedést érjen el.

Amikor találkozunk a kollégával, általában pár mondat után kiderül a hozzáállása, mennyire nyitott újdonságokra, innovációkra, vagy ragaszkodik a régi, jól bevált eszközökhöz. Azonban akad egy olyan réteg, aki mereven ragaszkodik ahhoz az elképzeléséhez, hogy neki nincs szüksége semminemű marketing eszközre, hiszen a termékei önjáróak, eladják magukat. Kemény dió ez, hiszen elvekkel nem szabad (nem is szeretnénk) vitatkozni. Tényeket azonban felsorakoztathatunk:

  • NINCS OLYAN TERMÉK ami eladná önmagát, ha ez így lenne, nem látnánk a tévében luxusautós és csokis reklámokat
  • a folyamatos jelenlét alapkövetelmény, mindenkinek van konkurenciája (vagy ha ma még nincs, holnap már lesz)
  • ami nem látható, nem hallható, nem tapintható, nem része a napi rutinnak, az NEM LÉTEZIK
  • ha két termék van a polcon azonos árban, a fogyasztók nagy százaléka azt veszi le, amihez valami plusz jár (kupon, másik termék, egy szál gyufa)
  • állítólag 21 nap alatt (ha a mindennapos rutin része), teljesen belsővé tud válni bármi, miért ne lehetne az Ön céglogója az első, amit az ügyfele reggel először megpillant, amit minden kávézásnál lát, amit a munkájában nap mint nap használ
  • a helyes sorrend: reklám -> forgalomnövekedés, sohasem fordítva

Mi tudunk Önnek segíteni, keressen bennünket bizalommal, állunk rendelkezésére!