Bemutatkozik a Reklámtárgyellátó Központ Kft.

Ha már ismerik, mi teszünk róla,
hogy el se felejtsék!

Reklámtárgyellátó Központ Kft.

1095 Budapest, Soroksári út 115.

Tel.: +36-1-302-2584

Fax.: +36-1-354-1463

E-mail: info@reklamtargyellato.hu

Lépjen kapcsolatba velünk »

Kedves Timi! Először is szeretném nagyon megköszönni a lelkiismeretes és precíz munkádat, amit a megrendelésünkkel kapcsolatban tapasztaltam. Most írásban is küldöm a megrendelésünket….

Tóth Szidónia, irodavezető
ACNielsen Piackutató Kft.

Lassan 2 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központtal. Bármit kitalálunk, ők elkészítik. Dinamikus, rugalmas csapat, akik már többször kisegítettek minket, ha nagyon gyors munkára volt szükség. Minőségi szolgáltatásukat mi a hűséggel háláljuk meg, illetve ezáltal mi is tovább növeljük az elégedett partnerek táborát.

Szabó Eszter, Brand Marketing, Quality & Service Supervisor
Mercure Budapest

Közel öt éve ismerem a Reklámtárgyellátó Központ Kft-t és az együttműködés teljes mértékben megfelel az elvárásaimnak. A javaslataitok testre szabottak, és mindig illeszkednek az adott körülményekhez. Gratulálok, és további sikereket kívánok!

Magda Attila, ügyvezető
Közlekedéstudományi Egyesület

Másfél éve dolgozunk együtt a Reklámtárgyellátó Központ Kft-vel, és az első pillanattól kezdve abszolút elégedettek vagyunk a termékekkel és a cég által nyújtott szolgáltatással. A kollégák mindig készségesek, pontosan tartják a szállítási határidőket és végtelenül türelmesek. A konkrét elképzelések megvalósításában éppúgy tökéletes partnerek, mint az ötletadásban. Profi csapat, jó szívvel ajánljuk őket!

Dudás Ildikó, Marketing Manager
Kempinski Hotel Corvinus Budapest

Több, mint 6 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel. A sikeres együttműködésünk titka a megbízhatóságuk, kreativitásuk, rugalmasságuk – mindezek okán TTI első számú marketinganyag-beszállítója és ezt a pozícióját biztosan őrzi.

Sánta László, Regional Marketing Manager CEE

Kapcsolatunk a céggel nagyon jó, köszönhető ez a munkatársainak maximálisan a vevő igényeit szem előtt tartó hozzáállásán, rugalmasságán. Minden téren elégedettek vagyunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel, fő erősségeik: vevőközpontúság, rugalmasság, pontosság, széles termékkínálat, egyedi, kreatív ötletek, versenyképes arak.

Juhászné Somodi Erika, promóciós ügyintéző
Izotóp Intézet Kft.

Gyorsak, pontosak, rugalmasak. Jó pár éve tőlük rendeljük a reklámajándékokat, karácsonyi partnerajándékokat, marketing anyagokat. A nagyszerű kapcsolatunkban, hogy az utolsó utáni pillanatokban is képesek profin, minőségben szállítani. Csak ajánlani tudom őket.

Lepp Klára
CEMEX Hungária Kft.

Mindent megvalósítanak, ami lehetséges, a lehetetlenre pedig keresnek lehetséges megoldásokat így biztosítják a folyamatos ellátást. Kell ennél több? Kellhet, ezért ők mindezt még a kedves, előzékeny és folyamatos rendelkezésre állásukkal teszik igazán teljessé.

Horváth Gabriella, franchise és marketing menedzser
HERBÁRIA Zrt.

A Reklámtárgyellátó az eddigi legrugalmasabb cég, akikkel együtt dolgoztam. Legyen az a leglehetetlenebbnek tűnő kérés vagy határidő, ők megoldják, számukra nincs lehetetlen. A termékskálájuk rendkívül széles, nincs olyan promóciós tárgy, amely ne lenne megtalálható a katalógusukban, az irodaszerektől kezdve, a partykellékeken át a ruhaneműkig. Csak ajánlani tudom őket, élükön Gábor Jutkával, akivel a hatékony együttműködés mindig garantált.

Ekler Dorottya
Dr. Ekler és Társai Kft.

Egyszer volt, hol nem volt… A történet úgy kezdődik, hogy a jó bornak nem kell cégér. Ez a mondás igaz is volt egy ideig: fogyott a jó bor, kék volt az ég, zöldült a fű, emberek boldogok voltak, a jó borászok pedig vígan termelték jobbnál jobb boraikat. Az idilli állapot addig tartott, míg meg nem jelentek a rossz borászok, akik szépen becsomagolták rossz boraikat, és nagyokat rikkantva féláron kínálták ezeket a piacon. A jó borászoknak nem volt mit tenni, mint felvenni a kesztyűt – boraikat díszes üvegbe töltötték, csábító címkét simítottak az oldalára, és a vásárlóikat még egy kis mazsolával is megajándékozták. Itt a mese vége. 
A mi történetünk viszont pont itt kezdődik. Mostanra ugyanis egyértelművé vált, hogy a promóciós termékek hatalmas ösztönző erőt jelentenek, a bizonytalan vevő könnyen meggyőzhető egy apró ajándékkal. Ez lehet a termékhez szorosan kapcsolódó ötlet (mosóporhoz mosózsák, banki termékhez pénztárca, élelmiszerhez uzsonnás doboz, tankönyvhöz tornazsák), vagy olyan tárgy, amely csak utal a szolgáltatásra (rádiócsatornának bögre, biztosítónak póló, informatikai cégnek bevásárlótáska). A reklámajándék-piacnak vannak állandó szereplői. A hűtőmágnes, a céglogós toll, a póló, a naptár, a papírtáska, a pendrive vagy a bögre régóta népszerűek, és valószínűleg azok is maradnak még jó ideig. Ugyanakkor vannak slágertermékek, mint például az egérpad, a folyadékos egér, a hamutartó vagy a lézeres toll, amelyek időről időre feltűnnek a színen, majd néhány év tündöklés után eltűntek a süllyesztőben. 
Ügyfeleink visszajelzései azt mutatják, hogy egyre népszerűbbek a „zöld” termékek. Jó hír, hogy mi szinte minden termékcsoportra tudunk környezetbarát alternatívát adni. Újrahasznosított papírból jegyzetfüzet, toll, ceruza vagy mappa, de még pendrive is lehet! Kínálunk még PET-palackból gyártott táskát, szelektívhulladékgyűjtő-zsákot, tollat vagy pendrive-ot, organikus pamutból pedig sapkát, pólót, bevásárlótáskát. Vízenergiával működő számológépeink és óráink, vagy a napenergiával üzemelő játékaink és lámpáink egyre nagyobb teret hódítanak maguknak, visszaszorítva más, a környezetre káros promóciós termékeket. 
A reklámajándék kiválasztásánál több dolgot is figyelembe kell venni. Egyik legfontosabb a célcsoport meghatározása: hölgyek számára jó ötlet a pipereholmi, a táskafogas, az ékszer vagy a sál, uraknak a cipőtisztító készlet vagy a laptoptáska lehet vonzó, gyerekeknek pedig a labda, a tornazsák vagy a plüssjáték a nyerő. Másik lényeges szempont a kiválasztáskor az, hogy milyen termék mellé kerül az ajándék (műszaki cikk, élelmiszer, szolgáltatás), nem szabad megfeledkezni a határidőkről sem (hazai, európai készletből elérhető a termék, vagy gyártatni kell), és még valamit szem előtt kell tartanunk, ami az ügyfeleket leginkább szorítja, a büdzsé. Itt álljunk is meg egy pillanatra: hatalmas tévedés, hogy a drága reklámajándék a jó reklámajándék. Egy bevásárlókocsi-érme minden vásárlásnál előkerül, a kulcstartót napjában kétszer biztosan kézbe vesszük, a bevásárlótáskát legalább egy parkolónyi vagy buszmegállónyi, potenciális vásárló látja. Szerencsére a porfogó ajándékok ideje lejárt, ügyfeleink a hasznos ajándékok felé vették az irányt. Ez triplán pozitív! Először is a praktikus dolgokat mindenki szereti használni, másodszor ezeket a holmikat másoknak is megmutatják, kiviszik az utcára, a munkahelyükre, harmadsorban pedig nem dobják a szemétbe, ahogy ez a felesleges porfogókkal gyakran előfordul, ami a környezettudatos életmód szempontjából sem elhanyagolható tényező.
Megosztunk egy tapasztalatot, amelyet a Balaton partján töltött nyaraláskor szereztünk. A strandon minden ötödik családnál egy bizonyos drogérialánc méretes táskája volt, ebben hozták a strandfelszerelésüket. Ez a táska nem tipikusan strandtáska, és nem is klasszikus reklámtáska – bár mindkét oldalán az említett céget reklámozza teljes felületén, egyszerűen csak szép és praktikus. És ezzel sokak számára a balatoni élmények kitörölhetetlenül a drogériához fognak kapcsolódni. Ez telitalálat!
Érdemes tehát meglovagolni az új trendet: hasznos, időtálló, a hétköznapi életben is vállalható ajándékot adni, hogy az ügyfelek nap mint nap elégedett, élő hirdetőoszlopként reklámozhassák a termékeket, szolgáltatásokat. Mára ugyanis nyilvánvalóvá vált, hogy a jó bornak is kell a cégér, és a legjobb minőségű termék mellé is elkél az ösztönző reklámajándék.