Main

If you are known we make sure
you will never be forgotten!

Gift Supplying Center Ltd.

H-1095 Budapest, Soroksári St. 115.

Tel.: +36-1-302-2584

Fax.: +36-1-354-1463

E-mail: info@reklamtargyellato.hu

Contact us »

Dear Timi,
First of all I would like to thank you for your conscientious and precise work that I experienced. Now I am sending our order written to you.

Szidónia Tóth, office manager
ACNielsen Ltd.

We've been co-operating with Gift Supplying Center Ltd. for almost two years. Whatever we come up with, they are ready to prepare it. A team of dynamic and flexible workforce who have helped us many times when we were in great need of express work. In exchange for their quality work we vowed loyalty and this way we further enhance our services to a greater publicity.

Ms Eszter Szabó, Brand Marketing, Quality & Service Supervisor

Mercure Budapest

 

I have known Gift Supplying Center Ltd. for nearly 5 years and the coopertation totally meets my expectations. Their proposals are tailor made and always fit the given situations. Let me congratulate you on it and wish you further success!

Mr Attila Magda, managing director

Hungarian Scientific Association For Transport 

 

We have been working with Gift Supplying Center Ltd. for one and a half years and we are absolutely satisfied with their product range and the service they have been providing from the very first time. The staff is always helpful, they keep the delivery deadline and they have endless patience. They are a perfect partner in realising concrete ideas as well as giving some. They are a professional team, I can recommend them to anybody.

Mrs Ildikó Dudás, Marketing Manager
Kempinski Hotel Corvinus Budapest

 

We have been working with Gift Supplying Center Ltd. for more than 6 years. The secret of our successful cooperation is their reliability, creativity, flexibility – that is why they are the number one supplier of marketing material and they keep their position steadily.

Mr László Sánta, Regional Marketing Manager CEE

Our relationship with the company is more than good thanks to the customer-oriented attitude and flexibility of their maximalist colleagues. We are satisfied with Gift Supplying Center Ltd. in all fields; their main advantages are customer-orientation, flexibility, accuracy, a large scale of products, tailor made, creative ideas, and acceptable prices.

Mrs Erika Juhász Somodi, administrator at Promotions
Institute of Isotopes Co., Ltd.

 

 

They are quick, accurate, flexible. We have been ordering business gifts, partner gifts for christmass, marketing material from them for some years. What is great in our relationship is that they can supply after the last moments in a professional way at high quality. I can recommend them to anybody.

Mrs Klára Lepp
CEMEX Hungária Ltd.

They realize anything that's possible and they seek resolution for the impossible, too, this is how they provide continuous supply. Can there be more to be desired? Yes, there can be, so they are always striving to be polite, kind and available 24/7 in order to make things work.
Horváth Gabriella, franchise and marketing manager

Ms Gabriella Horváth, franchise and marketing manager
HERBÁRIA Plc.

I have always found Gift Supplying Center the most adaptable company I have ever worked with. They always turn “what seems impossible” requests into reality within the requested time period and can deal with the very tight deadlines in a professional manner. They can supply a wide range of promotional merchandise including stationery, party decorations and clothes. I would thoroughly recommend using Gift Supplying Center. Great team, especially Jutka Gábor who could not have been more helpful.

Dorottya Ekler
Ekler és Társai Kft. – HR Consulting

Blog

Az online marketingé a jövő? (Sajtóközlemény)

A reklámvilág az utóbbi néhány év során szó szerint elképesztő változáson ment keresztül. A cégek életében beköszöntött az online korszak, és háttérbe szorultak a klasszikus, interneten kívüli hirdetési formák.

​​Felmérések szerint ez ma még nem jelenti azt, hogy a cégek lényegesen kevesebbet költenének hagyományos reklámokra, a kis- és középvállalkozások körében ugyanis még mindig fontosak a klasszikus újsághirdetések, a plakátok, a szórólapok, valamint a televíziós reklámok, de egyre nagyobb teret hódít magának az online marketing – adta hírül a reklámtárgyellátó.hu.

A magyar cégek nagy része már hirdet az interneten

A Nielsen piackutató felmérése szerint a magyar cégek 80-85 százaléka él valamilyen formában az internetes hirdetés lehetőségével, amihez a leggyakrabban – az esetek 75 százalékában – a közösségi portálokat használják fel, ahol a vállalatok rendelkezésére áll minden tényező, ami fontos a sikeres kampányokhoz.

A Facebook vezet

Főleg a kis cégek esetében 2013-ban a Facebook volt a legsikeresebb és legnépszerűbb közösségi hirdetési csatorna: a közösségi portálon már közel 5 millió felhasználóhoz, vagyis a hazai lakosságnak több mint a feléhez juthatnak el a vállalkozások, méghozzá minimális költéssel, amit rendszerint a hagyományos hirdetési formák mellé kalkulálnak be a vállalkozások. 

A Nielsen reprezentatív felméréséből kiderült az is, hogy a magyar cégek többsége fontosnak, 25 százalékuk pedig kiemelkedően fontosnak tartja, hogy hirdessék magukat a Facebookon: a közösségi oldallal nem csak személyesebb formában tudnak eljutni az emberekhez, hanem direktben csak a saját célközönségüket célozhatják meg, ami kedvez a költséghatékonyságnak.

A megkérdezett vállalkozók azért döntöttek inkább mellette, mert szinte menet közben érhetik el a potenciális vásárlókat: a Facebook ma már nem csak otthon, hanem táblagépeken és okostelefonokon is elérhető, a hozzá tartozó hirdetésekkel együtt.

A TV reklámok még tartják magukat

A Nielsen felmérése szerint 2013-ban még mindig elképesztő népszerűségnek örvendtek a televíziós reklámok, az online csatornákon kívül a reklámajándékok, az újsághirdetések és a szórólapok után ezeket látják a legszívesebben az emberek: az átlag magyar lakosság közel 14 százaléka hasznosnak tartja, bár időzítésüket nem mindig találják szerencsésnek. Nem véletlen tehát, hogy a tavalyi év egyik legnépszerűbb reklámja is egy televíziós reklám volt.

Az emberek nagy része – mintegy 75-80 százaléka – még mindig azokat a rövid és tömör reklámokat szereti, amelyek megszólítják, barátságosak és többszöri megtekintés után is humorosak. A visszajelzések alapján a humoros reklámfilmekkel reklámozott termékekből átlagosan 20-25 százalékkal több fogy, mint azokból a konkurens árukból, amelyeket átlagos, vagy kevésbé humoros televíziós reklámmal vezettek fel.

A legnépszerűbb két reklám

A The Wall Street Journal munkatársai összeállították a 2013-as év legsikeresebb televíziós reklámfilmjeit. 

A lista első helyén a Chrysler azon reklámja kapott helyet, ami a farmerekkel és a természetes megközelítéssel olyan nagy sikert hozott a cégnek, hogy a vállalat piaci részesedése a promóciós videó hatására egy egész százalékponttal nőtt az év során. 


Szintén előkelő helyre került az Unilever Dove szappanreklámja, ami olyan kreatív és vicces volt, hogy nem csak a tévében nézték meg rengetegen, hanem online összességében 170 millió megtekintést kapott, és legalább 4 milliószor osztották meg 2013-ban.

Reklámajándék zsákbamacska helyett

Az interneten kívül a magyar lakosság körében a legnépszerűbb hirdetési forma még mindig a reklámajándék. Ezt a lakosság 30 százaléka nem csak örömmel látja, hanem legalább ugyanennyien hasznosnak is vélik, és csak egy nagyon kis réteget, a felmérésben résztvevők mintegy 8 százalékát zavarja ez a reklámmegoldás.

A szakemberek szerint a reklámajándék azért nagyon népszerű, mert az emberek így rögtön kapnak is valamit, ettől kialakul egyfajta bizalom a reklámozó és a lehetséges vásárló között, aki ráadásul azonnal ki is próbálhatja a terméket, és meggyőződhet arról, hogy nem zsákbamacskát vásárol.

A magyar lakosság ezen felül az óriásplakátokkal, valamint az újsághirdetésekkel a legtoleránsabb, ami azért lehet így, mert egyrészt hozzászoktak, nem zavarja őket semmiben – mint például a TV reklámok a filmnézésben –, így ezeket igencsak hasznosnak is találta a válaszadók többsége. 

A trükközők a hibásak

Hiába válik egyre népszerűbbé az online marketing, a felmérésben résztvevők 20-25 százaléka szerint zavaróak a reklámok. A szakértők szerint ez furcsa helyzet, hiszen a spameket és a kártevőket is tartalmazó animált hirdetéseket is ide sorolják az emberek, holott a tisztességes internetes reklámkampányokat fontos megkülönböztetni az efféle marketingtől.

Az elemzők szerint a fenti dacára is egyre népszerűbbé válnak az online hirdetési formák, hiszen sokkal mérhetőbb a hatékonyságuk, mint például egy televíziós reklámnak, vagy egy újsághirdetésnek. 

Szintén az internetes marketing mellett szól az is, hogy a cégek ezt a megoldást találták eddig a legjobbnak nem csak márkaépítés, hanem az indirekt eladások tekintetében is: nagyobb értékesítést produkálnak az online reklámhirdetések – főként a nagyobb kampányok és a Facebook hirdetések –, mint az újságban vagy a szórólapokon megjelenő promóciók.