Céges, egyedi reklámajándék - Reklámtárgyellátó Központ Kft.

Ha már ismerik, mi teszünk róla,
hogy el se felejtsék!

Reklámtárgyellátó Központ Kft.

1095 Budapest, Soroksári út 115.

Tel.: +36-1-302-2584

Fax.: +36-1-354-1463

E-mail: info@reklamtargyellato.hu

Lépjen kapcsolatba velünk »

Kedves Timi! Először is szeretném nagyon megköszönni a lelkiismeretes és precíz munkádat, amit a megrendelésünkkel kapcsolatban tapasztaltam. Most írásban is küldöm a megrendelésünket….

Tóth Szidónia, irodavezető
ACNielsen Piackutató Kft.

Lassan 2 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központtal. Bármit kitalálunk, ők elkészítik. Dinamikus, rugalmas csapat, akik már többször kisegítettek minket, ha nagyon gyors munkára volt szükség. Minőségi szolgáltatásukat mi a hűséggel háláljuk meg, illetve ezáltal mi is tovább növeljük az elégedett partnerek táborát.

Szabó Eszter, Brand Marketing, Quality & Service Supervisor
Mercure Budapest

Közel öt éve ismerem a Reklámtárgyellátó Központ Kft-t és az együttműködés teljes mértékben megfelel az elvárásaimnak. A javaslataitok testre szabottak, és mindig illeszkednek az adott körülményekhez. Gratulálok, és további sikereket kívánok!

Magda Attila, ügyvezető
Közlekedéstudományi Egyesület

Másfél éve dolgozunk együtt a Reklámtárgyellátó Központ Kft-vel, és az első pillanattól kezdve abszolút elégedettek vagyunk a termékekkel és a cég által nyújtott szolgáltatással. A kollégák mindig készségesek, pontosan tartják a szállítási határidőket és végtelenül türelmesek. A konkrét elképzelések megvalósításában éppúgy tökéletes partnerek, mint az ötletadásban. Profi csapat, jó szívvel ajánljuk őket!

Dudás Ildikó, Marketing Manager
Kempinski Hotel Corvinus Budapest

Több, mint 6 éve dolgozunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel. A sikeres együttműködésünk titka a megbízhatóságuk, kreativitásuk, rugalmasságuk – mindezek okán TTI első számú marketinganyag-beszállítója és ezt a pozícióját biztosan őrzi.

Sánta László, Regional Marketing Manager CEE

Kapcsolatunk a céggel nagyon jó, köszönhető ez a munkatársainak maximálisan a vevő igényeit szem előtt tartó hozzáállásán, rugalmasságán. Minden téren elégedettek vagyunk a Reklámtárgyellátó Központ Kft.-vel, fő erősségeik: vevőközpontúság, rugalmasság, pontosság, széles termékkínálat, egyedi, kreatív ötletek, versenyképes arak.

Juhászné Somodi Erika, promóciós ügyintéző
Izotóp Intézet Kft.

Gyorsak, pontosak, rugalmasak. Jó pár éve tőlük rendeljük a reklámajándékokat, karácsonyi partnerajándékokat, marketing anyagokat. A nagyszerű kapcsolatunkban, hogy az utolsó utáni pillanatokban is képesek profin, minőségben szállítani. Csak ajánlani tudom őket.

Lepp Klára
CEMEX Hungária Kft.

Mindent megvalósítanak, ami lehetséges, a lehetetlenre pedig keresnek lehetséges megoldásokat így biztosítják a folyamatos ellátást. Kell ennél több? Kellhet, ezért ők mindezt még a kedves, előzékeny és folyamatos rendelkezésre állásukkal teszik igazán teljessé.

Horváth Gabriella, franchise és marketing menedzser
HERBÁRIA Zrt.

A Reklámtárgyellátó az eddigi legrugalmasabb cég, akikkel együtt dolgoztam. Legyen az a leglehetetlenebbnek tűnő kérés vagy határidő, ők megoldják, számukra nincs lehetetlen. A termékskálájuk rendkívül széles, nincs olyan promóciós tárgy, amely ne lenne megtalálható a katalógusukban, az irodaszerektől kezdve, a partykellékeken át a ruhaneműkig. Csak ajánlani tudom őket, élükön Gábor Jutkával, akivel a hatékony együttműködés mindig garantált.

Ekler Dorottya
Dr. Ekler és Társai Kft.

Blog

Az online marketingé a jövő? (Sajtóközlemény)

A reklámvilág az utóbbi néhány év során szó szerint elképesztő változáson ment keresztül. A cégek életében beköszöntött az online korszak, és háttérbe szorultak a klasszikus, interneten kívüli hirdetési formák.

​​Felmérések szerint ez ma még nem jelenti azt, hogy a cégek lényegesen kevesebbet költenének hagyományos reklámokra, a kis- és középvállalkozások körében ugyanis még mindig fontosak a klasszikus újsághirdetések, a plakátok, a szórólapok, valamint a televíziós reklámok, de egyre nagyobb teret hódít magának az online marketing – adta hírül a reklámtárgyellátó.hu.

A magyar cégek nagy része már hirdet az interneten

A Nielsen piackutató felmérése szerint a magyar cégek 80-85 százaléka él valamilyen formában az internetes hirdetés lehetőségével, amihez a leggyakrabban – az esetek 75 százalékában – a közösségi portálokat használják fel, ahol a vállalatok rendelkezésére áll minden tényező, ami fontos a sikeres kampányokhoz.

A Facebook vezet

Főleg a kis cégek esetében 2013-ban a Facebook volt a legsikeresebb és legnépszerűbb közösségi hirdetési csatorna: a közösségi portálon már közel 5 millió felhasználóhoz, vagyis a hazai lakosságnak több mint a feléhez juthatnak el a vállalkozások, méghozzá minimális költéssel, amit rendszerint a hagyományos hirdetési formák mellé kalkulálnak be a vállalkozások. 

A Nielsen reprezentatív felméréséből kiderült az is, hogy a magyar cégek többsége fontosnak, 25 százalékuk pedig kiemelkedően fontosnak tartja, hogy hirdessék magukat a Facebookon: a közösségi oldallal nem csak személyesebb formában tudnak eljutni az emberekhez, hanem direktben csak a saját célközönségüket célozhatják meg, ami kedvez a költséghatékonyságnak.

A megkérdezett vállalkozók azért döntöttek inkább mellette, mert szinte menet közben érhetik el a potenciális vásárlókat: a Facebook ma már nem csak otthon, hanem táblagépeken és okostelefonokon is elérhető, a hozzá tartozó hirdetésekkel együtt.

A TV reklámok még tartják magukat

A Nielsen felmérése szerint 2013-ban még mindig elképesztő népszerűségnek örvendtek a televíziós reklámok, az online csatornákon kívül a reklámajándékok, az újsághirdetések és a szórólapok után ezeket látják a legszívesebben az emberek: az átlag magyar lakosság közel 14 százaléka hasznosnak tartja, bár időzítésüket nem mindig találják szerencsésnek. Nem véletlen tehát, hogy a tavalyi év egyik legnépszerűbb reklámja is egy televíziós reklám volt.

Az emberek nagy része – mintegy 75-80 százaléka – még mindig azokat a rövid és tömör reklámokat szereti, amelyek megszólítják, barátságosak és többszöri megtekintés után is humorosak. A visszajelzések alapján a humoros reklámfilmekkel reklámozott termékekből átlagosan 20-25 százalékkal több fogy, mint azokból a konkurens árukból, amelyeket átlagos, vagy kevésbé humoros televíziós reklámmal vezettek fel.

A legnépszerűbb két reklám

A The Wall Street Journal munkatársai összeállították a 2013-as év legsikeresebb televíziós reklámfilmjeit. 

A lista első helyén a Chrysler azon reklámja kapott helyet, ami a farmerekkel és a természetes megközelítéssel olyan nagy sikert hozott a cégnek, hogy a vállalat piaci részesedése a promóciós videó hatására egy egész százalékponttal nőtt az év során. 


Szintén előkelő helyre került az Unilever Dove szappanreklámja, ami olyan kreatív és vicces volt, hogy nem csak a tévében nézték meg rengetegen, hanem online összességében 170 millió megtekintést kapott, és legalább 4 milliószor osztották meg 2013-ban.

Reklámajándék zsákbamacska helyett

Az interneten kívül a magyar lakosság körében a legnépszerűbb hirdetési forma még mindig a reklámajándék. Ezt a lakosság 30 százaléka nem csak örömmel látja, hanem legalább ugyanennyien hasznosnak is vélik, és csak egy nagyon kis réteget, a felmérésben résztvevők mintegy 8 százalékát zavarja ez a reklámmegoldás.

A szakemberek szerint a reklámajándék azért nagyon népszerű, mert az emberek így rögtön kapnak is valamit, ettől kialakul egyfajta bizalom a reklámozó és a lehetséges vásárló között, aki ráadásul azonnal ki is próbálhatja a terméket, és meggyőződhet arról, hogy nem zsákbamacskát vásárol.

A magyar lakosság ezen felül az óriásplakátokkal, valamint az újsághirdetésekkel a legtoleránsabb, ami azért lehet így, mert egyrészt hozzászoktak, nem zavarja őket semmiben – mint például a TV reklámok a filmnézésben –, így ezeket igencsak hasznosnak is találta a válaszadók többsége. 

A trükközők a hibásak

Hiába válik egyre népszerűbbé az online marketing, a felmérésben résztvevők 20-25 százaléka szerint zavaróak a reklámok. A szakértők szerint ez furcsa helyzet, hiszen a spameket és a kártevőket is tartalmazó animált hirdetéseket is ide sorolják az emberek, holott a tisztességes internetes reklámkampányokat fontos megkülönböztetni az efféle marketingtől.

Az elemzők szerint a fenti dacára is egyre népszerűbbé válnak az online hirdetési formák, hiszen sokkal mérhetőbb a hatékonyságuk, mint például egy televíziós reklámnak, vagy egy újsághirdetésnek. 

Szintén az internetes marketing mellett szól az is, hogy a cégek ezt a megoldást találták eddig a legjobbnak nem csak márkaépítés, hanem az indirekt eladások tekintetében is: nagyobb értékesítést produkálnak az online reklámhirdetések – főként a nagyobb kampányok és a Facebook hirdetések –, mint az újságban vagy a szórólapokon megjelenő promóciók.